They Don't Pay Us Enough to Think
After a bloodbath on the streets of Chinatown, the Hop Wei and Long Zii consider a novel way to end hostilities. Ah Toy and her real-estate business partner, Leonard Patterson, hit a fork in the road in their effort to buy a valuable piece of land.