More Director Shorts
Pizza Steve and Mr. Gus need a fluorescent light bulb but Uncle Grandpa has a better idea. Then, Uncle Grandpa Man must defeat his nemesis. Next, what is it like to wake up everyday as Uncle Grandpa? Finally, Uncle Grandpa takes in a cat.