Pest in the West/Double O Droopy/Tom, the Babysitter
As an uninvited guest at the Lazy Kat Ranch, Jerry becomes the pest in the west. Then, secret agent Double O Droopy chases thief McWolf. Finally, Tom protects an infant from danger when the regular sitter spends all her time on the phone.