The Woman With a Tumor Half Her Height
Thirty-year-old Alexandra has a 20-pound, sagging tumor that starts at the back of her neck and now reaches below her waist. As the tumor on Claudia's backside continues to grow, so does the urgency for surgeons to remove it.