Lotus Gets a Track Monster Turn Up
We enlist the incomparable Riley Stair to fabricate a one-of-a-kind turbo kit along with some aggressive carbon fiber aero mods to take Amir's K-swapped Lotus Elise off the streets and onto a GridLife track day.