White Lightning Cutlass
A 1971 Cutlass is starting to show its age, with some styling that's best left in the '70s. Shorty and the team knock the urban cowboy out of the car and beef it up with muscle, swapping in a rebuilt 5.3 LS, plus new paint, interior, wheels and tires.