Exterior Face-Off
Time to head outside as teams design their exterior spaces during a snowy week on the block. Ty encourages everyone to get sporty thanks to his last Design Surprise and Rock the Block Season 2 winners Brian and Mika Kleinschmidt arrive to judge.