Run Bambi Run
After she's fired from the police department, 19-year-old Laurie Bembenek becomes a Playboy Bunny. When her new husband's ex-wife dies, Laurie is painted as a femme fatale and convicted of murder. After escaping from prison, police arrest her in Canada.