Santa Barbara: Fish and Croissants
In Santa Barbara, California, The Try Guys take a stab at fish fillets while attempting to debone seafood specials at Barbareno for guest judge Mike Chen. Then, they fold themselves into knots trying to get their filled croissants on Bree'Osh's menu.