Painter Paint Hare/The Spy Who Bugged Me
Jack decides to take up nature painting, only to bring chaos to the forest. Bugs confronts him and mayhem ensues. Then, Bugs intercepts a top secret bag intended for a secret agent. A spy is hot on Bugs' tail!