All Shelter Breaks Loose
Under the sweltering Outback sun, competitors scramble to build Aboriginal dome shelters and avoid elimination. Medics race to give aid when Laura suffers whiplash, and Trish gets toxic sap in her eye. A survivalist must be evacuated via stretcher.