A Fortnite Fortune
A 16-year-old gaming whiz won over a million dollars for coming second in the inaugural Fortnite World Cup. Laurence Llewellyn-Bowen tours some incredible gamer-friendly properties in Havering, England, as this cashed up teen buys his first family home.