Braised Mussels and Beef Cutlets
Chef Martin Yan has spent 20 years traveling all over Asia, gathering culinary secrets. Now, he blends his signature cooking style with his insider knowledge to prepare dishes influenced by the people and places that inspire him, all from his own kitchen.