Chicken Pot Pie
Joanna shares her unique Chicken Pot Pie recipe, a staple in the Gaines household that was inspired by her kids' love of mashed potatoes. She serves this family favorite along with Spinach Salad with Warm Bacon Vinaigrette and Kahlua Chocolate Bundt Cake.