Red, White and Bruised/Beaky Buzzard Gags: Bunny/Jet Porkpelled
Tweety Bird builds a nest in a military base to keep safe from Sylvester. Beaky Buzzard goes hunting. Porky tries Daffy Duck's new jet pack.