Meal Mashups
The Kitchen mashes up favorite meals into new culinary creations! Geoffrey Zakarian brings takeout to the morning with Breakfast Fried Rice, Sunny Anderson serves her Twice Baked Lasagna Potato and Katie Lee Biegel has a creamy Candy Cheese Ball.