First Food Jobs
The Kitchen hosts share recipes inspired by their first food jobs. Sunny Anderson revisits her drive-thru days with Nacogdoches Cherry Limeade, Geoffrey Zakarian fries up Bistro Steak Frites and Alex Guarnaschelli remakes her first Fish with Salsa Verde.