Pompa's Fat Boy Harley Surprise
Joe and Mandi have a big surprise for Pompa -- they're fixing up a Fat Boy Harley just for him! Joe and Mike tackle the rebuild, all while trying to keep things under wraps. Joe has a neglected Ferrari in his collection that he wants to get on the track.