Infinite Largesse
After a long night, Eric and Pierpoint’s executives find a solution that could bring new changes – and consequences – for the firm. Meanwhile, Yasmin and Robert pay a fated visit to the countryside, and Harper’s career ambitions lead her to a crossroads.