Asteroid: Countdown to Catastrophe
The year is 2029. An asteroid the size of a city block hurtles towards the US at 40,000 mph that will reduce New York to ashes. Now, experts confront the story of this fictional asteroid event to determine what could happen, and how it might be stopped.