Kids Catch Santa
Jeff Mauro asks the teams to reveal what will happen when the kids finally catch Santa in the act while showcasing an anti-gravity element made entirely of cake! Then, judges Shinmin Li and Aarti Sequeira pick which two teams are sledding into the finale.