What Nightmares Are Made Of
Jonathan Bennett tasks the remaining teams of cake, pumpkin and sugar artists with creating a scene showing what it would look like if a nightmare came to life, and judges Shinmin Li and Aarti Sequeira decide which teams will continue living the dream.