Flawed Anatomy
Creativity turns creepy as John Henson asks the bakers to craft a horrifying fusion of two beings into one monstrous spliced souls dessert. Judges Carla Hall, Zac Young and Stephanie Boswell decide which baker best captures the terror of transformation.