Land and Sea
Guy Fieri travels from the surf to the turf as Chef Tiffani Faison makes him give a dang for her Da Nang cocktail, Chef Jet Tila sails away with a Crispy Catfish Raft and Hunter Fieri wraps it all up with BBQ Bacon-Wrapped Shrimp.