David vs. Goliath: Meet Mookie
Eight food truck teams can't believe their eyes when Tyler Florence welcomes pro-baseball legend Mookie Betts to judge a ballpark eats challenge. The winner will receive immunity and the largest reward in the history of The Great Food Truck Race.