The Cradle of Civilization
Under orders to consider any Iraqi carrying a weapon hostile, Bravo busts north towards Nasiriyah. Chomping at the bit while others are carrying the fight, the platoon finally gets "lit up" in a violent but successful skirmish in Al Gharraf.