Salem Witch Trial House
Jon Knight and Kristina Crestin take on their spookiest project yet as they remodel the bedroom and bathroom of a home connected to the Salem witch trials. Then, Jon restores a 1950s farm stand and lives out his dream of building a post and beam barn.