The Hicks Family
Life as an NFL player can be hectic, so Jordan Hicks and his wife, Ivana, have leaned on family dinners to feel more at home wherever his career takes them. Hosting Ivana's family for a large Mexican feast is one of their favorite ways to feel grounded.