Can't Live Without You
Brooke goes into labor, and Baylee struggles with not being in the hospital room. Anna and Lucy get stood up. Patrica gives Patrix tough love. Brittany and Briana confront their biggest fear. Christina and Jessica tell John about their psychic powers.