What Lurks in Loch Ness
Phil and Heather investigate the world's most iconic cryptid: the elusive Loch Ness Monster. Joined by actor and monster hunter Rhys Darby, they journey deep into the Scottish wilds to explore compelling new evidence beneath Loch Ness' murky waters.