The Two Punjabs
Lev and Ash travel to the Golden temple in Amritsar, eat a hearty breakfast, try mud wrestling and Sikh martial arts. In Lahore, they meet author Salman Rashid, indulge in a Sufi Qawwali delicacy before heading off on Pakistan's oldest passenger train.