I Am Curious Ed/No Speak Da Ed
Jimmy and Sarah journey through the cul-de-sac in search of an answer to the age-old question of where babies come from? Then, it's pen pal day at Peach Creek Junior High, and Ed's correspondence with his pen pal is making Rolf angry.