Rock-A-Bye Ed/O-Ed Eleven
After Ed has a nightmare about Jonny 2x4, he becomes terrified of him and relies on Edd and Eddy to help calm him. Then, Ed, Edd and Eddy find a hidden treasure map that leads them into the Kanker sisters' trailer park.