Eeny, Meeny, Miney, Ed/Ready, Set…Ed
Eddy plays a joke on Ed's imagination and convinces him that Edd is a creature from another world. Then, annoyed by Kevin's claims to setting world records, Eddy thinks he and his pals can do better and attempt to beat him at his own game.