Sir Hokus of Pokes
When legendary knight Sir Hokus arrives in Oz, Dorothy tries to help him find an adventure. However, Sir Hokus is a bit "past his prime," and Dorothy quickly finds herself trying to save both Oz and Sir Hokus from a rampaging, angry Woozy.