Pool Fixer/Hotel Soap Recycler
Mike Rowe joins a second-generation pool fixer in West Palm Beach, Florida, and jumps into the dirtiest pool in America to clean 17 years of accumulated filth. In Orlando, Mike and a Soap Whisperer recycle dirty hotel soap in an effort to Clean the World.