Revenge Porn
Chrissy Chambers and her girlfriend, Bria Kam, are huge YouTube personalities in the lesbian world. Then Chrissy’s old flame -- a man -- starts a devastating revenge porn campaign, spreading videos of him having sex with her while she’s unconscious.