Puppy Play Date
Kardea Brown makes a Mediterranean-inspired lunch for a play date at the dog park! She grills a Chicken Shawarma Gyro to serve with delicious Couscous and Chickpea Salad. For dessert, Kardea whips up Bundt Pan Baklava and Peanut Butter Pup Cakes.