Carry-On Sabotage
Host Brian Malarkey informs the chefs that they have 30 minutes to prepare in-flight dinners using limited raw proteins and produce. Judge Alex Guarnaschelli decides which chef did more with less, like only being able to use plastic utensils for prep!