Kesha Faces Mortality
Kesha and supermodel Karen Elson peel back the curtain on the Odd Fellows, a centuries-old secret society infamous for its macabre rituals. But their presence in the lodge soon spurs alarming paranormal activity as Kesha grapples with dark truths.