Lil Bit Country, Lil Bit Rock 'n' Roll
Christina takes on her first rock-star house! She's tasked with delivering an updated, sexy bedroom for the couple, and to make their backyard party cabana dreams come true. Also, Christina aims to finally get her latest flip ready to hit the market.