One Night Only
Chef Kathy Fang pushes boundaries on traditional Chinese cuisine by offering a special "one night only" menu of risky fusion dishes that rattle her father. Then, she hopes to inspire unity among her fractured Fang staff at the Dragon Boat Festival.