Crazy Creations
These one-of-a-kind concoctions and zany mashups are real-deal delicious. Jeff Mauro enjoys a unique caramel-corn pastry treat in Chicago, and Ali Khan gives the low-down on jambalaya served on a stick in Austin, Texas.