Dolomite Sprint: Rust to Riches?
Ant uncovers a rare 1980 Triumph Dolomite Sprint that could turn a big profit and help kick off the renovations on the farmhouse. Problem is, the car doesn't start and has rust problems, so it's a gamble. Has Ant bitten off more than he can chew?