The Wild West
The Wild West, where coyotes face a snowbound Yellowstone, rattlesnakes emerge in the hundreds, woodpeckers compete to store food, bison battle on the Great Plains, and cranes gather in vast numbers on their age-old migration. With Tom Hanks.