The Girl on the Scooter
A stray bullet kills 15-year-old La'Kyijah Williams, outraging Chief Eric Winstrom. CCTV shows a masked gunman, but witnesses refuse to talk until a tip names a suspect. When officers arrest him at a traffic stop, detectives don't have enough evidence.