Alex vs Eggs
Eric Adjepong welcomes three egg-loving chefs to use their skills with eggs to crack Alex Guarnaschelli's competition prowess. In a blind judging, Brooke Williamson and Michael Voltaggio see if any of the challengers can leave Alex feeling scrambled.