Happy Wife, Happy Life
Ali's jealousy over Sam results in a huge row, Sprite reveals that he knows John has been active on dating apps behind his back, Jamie confronts Kathleen about her friends, and Tony's whirlwind romance with Nui has him preparing for a swift proposal.