Your Country, Your Problem!
Travel delays and government red tape threaten to derail Kadie and Alejandro's wedding. Mercy gets cold feet about moving to the UK ahead of her wedding to Michael. Louise's son, Jesse, reacts badly to news of her marriage to Jose.