Good Will Hunting
Robin Williams is a therapist who comes to the aid of a brilliant but troubled Boston youth played by Matt Damon.
Will Hunting is a troubled South Boston youth who happens to be a genius. When he anonymously solves a difficult math problem posed by an MIT professor, Will sets into motion a series of events that bring him to a crossroads in his life.